Veebipoe https://aboutbeauty.ee (edaspidi Veebipood) omanik on ALTAIRBALT OÜ (registrikood 10970521), asukohaga Jaama tn 26 Jõhvi, Jõhvi vald Ida-Virumaa 41532.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub vajadusel tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja ilma käibemaksuta.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning vajadusel valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Revolut
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Soome pangamaksed: Aktia, Alandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
- Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
- Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu ja Luminor
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonn – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti ja Leedu.
Kokkuleppel saadetakse kaupu ka teistesse riikidesse. Transpordipakkumise saamiseks tuleb saata päring info@aboutbeauty.ee.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Itella Smartpost, Omniva ja VENIPAK pakiautomaadid.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Kauba transpordi ja kättesaamisega seonduvad võimalikud lisakulud (nt. tollimaks) kannab samuti eranditult ostja.
Riiklikel pühadel või nädalavahetusel tehtud tellimused saadetakse välja riiklikule pühale või nädalavahetusele järgneval tööpäeval.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Seda juhul kui pakkide korje toimub graafikujärgselt ja valitud pakiautomaadis on piisavalt vabu kappe.
Veebipood ei vastuta transporditeenuste pakkujate poolse korjegraafiku muutuste või saadetise kohaletoimetamise hilinemise eest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14-45 kalendripäeva jooksul.
Sooduskampaaniate ajal ja nende järgselt võib olla tarne tavapärasest pikem.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Kui ostja ei lähe saadetisele pakiautomaati määratud ajavahemiku jooksul järgi või ei võta vastu kulleriga kohaletoimetatud pakki, kannab ostja kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud kulud, sh. ka muud võimalikud tekkivad kulud.
Veebipood ei vastuta toodete riknemise, nende kvaliteedi või kasutus- ja tööomaduste halvenemise pärast, kui need on tellitud väljas asuvasse pakiautomaati perioodidel, mil on väga kõrge või madal välistemperatuur. Ostjale on antud ostuprotsessis soovitus temperatuuritundlikud tooted tellida tooted siseruumides asuvasse pakiautomaati. Vastavasisuline soovitus asub ostuprotsessi lõpuosas enne maksma asumist. Kõik vedelad või vedelikke sisaldavad tooted klassifitseeruvad temperatuuritundlikute toodete alla.
Veebipood ei vastuta transporditeenuste pakkujate eksituste eest – sh. kohaletoimetamise venimine, saadetise kadumine ja muud olukorrad, millega Veebipood ei ole seotud.
Saadetise üleandmisel Veebipoe poolt transporditeenuse pakkujale lasub vastutus saadetise eest edaspidiselt transporditeenuse pakkujal.
Juhul kui saadetisega on tekkinud probleemid (kadunud vms) abistab Veebipood vajadusel ostjat suhtlusel transporditeenuse pakkujaga. Kadunuks kuulutatud saadetise korral hüvitatakse ostjale tellimuse kogu maksumus (sh. saatmiskulud) vastavalt transporditeenuse pakkuja kahjuhüvitise saamise tingimustele.
Veebipood lähtub tellimuste pakendamisel keskkonnasäästlikuse põhimõtetest. Võimalusel lähetatakse tellimused taaskasutatud transpordipakendites
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Juhul, kui ostja ei tagasta kaupa 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamise päevast, on Veebipoel õigus taganemisavaldust mitte rahuldada.
Taganemisõigus ei kohaldu järgnevatele toodetele: kosmeetilised tooted, emulsioonid, avatud ja rikutud pakendiga tooted, kinkekaardid. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kasutatud või mittekomplektse kauba tagastamise korral on Veebipoel õigus mitte rahuldada ostja taganemisavaldust või tasaarveldada kauba väärtuse vähenemise kulu ostjale tagastatavast ostusummast.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus, kuhu tuleb lisada ostuarve, märkida tagastamise põhjus ning saata see e-posti aadressile info@aboutbeauty.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt Veebipoe poolt ekslikult saadetud vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, mis puudutavad tagastatavat kaupa, väljaarvatud saatmiskulu. Juhul kui tagastatav toode ei vasta tellitule (nt Veebipoe poolt ekslikult saadetud vale või defektiga toode), siis tagastakse ostjale ka saatmiskulu, kui tellimus seda sisaldas ning ka tagastamise transpordikulud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse/tehnilise vea tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna; ostja on kauba soetamiseks kasutanud sooduskoodi/sooduskupongi, mis ei olnud mõeldud kasutamiseks antud ostjale või toodetele.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni ühe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates vabas vormis avalduse, kuhu tuleb lisada ostuarve, kirjeldada detailselt tootel ilmnenud puudust ning saata see e-posti aadressile info@aboutbeauty.ee. Puudustega toode tuleb tagastada Veebipoele pakiautomaadi kaudu, vastavad juhised toote tagastamise kohta edastab Veebipood ostjale e-kirja teel.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba 14 päeva jooksul alates Veebipoe või ekspertiisi poolsest toote puuduse tuvatamisest. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud 14 päeva jooksul alates Veebipoe või ekspertiisi poolsest toote puuduse tuvastamisest.
Veebipood võib keelduda puudusega toote asendamisest või tagasimaksete tegemisest seni, kuni lepingu esemeks oleva asja puudus on kinnitatud Veebipoe või ekspertiisi poolt.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need edastada info@aboutbeauty.ee.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.